Friday 22 April 2011

Mini Guava 蕃石榴

細個的時候好鍾意蕃石榴的香味. 好耐都沒有聞過.甚至有點忘記了.

有時候我會去D唐人店買包維他石榴汁去回味–下.

前星期鄰居屋前的兩棵小樹掛滿果子有紅有黃, 鄰居吾知道是什麽果子但是可以吃.

她叫我試試. 原來係蕃石榴, 不過佢就係細種. 香味不大但味道是一樣.
鄰居知道我鐘意, 除了給我一大包之外, 她還給我自已做的蕃石榴果醬.
沒有自家做的麵包, 又怎配得上那些果醬,而等下先食得.




鄰居是葡萄牙人, 什麽都食同中國人沒大分別, 上次還請我食豬耳, 真係難得.

No comments:

Post a Comment