Sunday 27 June 2010

Online Shopping


看其他blog 友有得上堂學做吾同的蛋糕, 我非常羨慕, 這裏 D class 好貴而且D餅好似無甘details. 只好係人地的blog 內學吓先.

無意中發現買書的website, 特別係cookbook, 價錢比起這兒平不單只, 還要是日本chef 呀, 我又點忍得手.
最後我選了這–本, 吾洗一星期就到, 我當然笑到吾停得口, 連發夢都想怎樣整, 因為有的技術性的問題睇書都學不到.

另外是中文書, 有D材料的名我真係吾知是什麽, 要translate 先完才可開始動工

No comments:

Post a Comment